10 Ekim 2009 Cumartesi

KOLLAMA HEYECAN DOLU YEPYENİ BÖLÜMYLE CUMA AKŞAMI EKRANDAYDI..
















Sezona cuma akşamı mükemmel bir bölümle adım atan Samanyolu'nun başarılı dizisi Kollama izleyicileri mest etti.
Kollama bu sezon geçen sezondan farklı olarak daha da derinlere indi.
Dizinin Yönetmen koltuğuna oturan Cem Akyoldaş yeni sezon hakkında şöyle dedi; “Çok önemli mesajlar taşıyan bu sezon bizleri daha çok yoracak ama o kadar derin mesajlar taşıyor ki değil üçüncü sezon, dördüncü sezonu bile alır götürür bu hikâyeyle”.

Buyrun birde dizimizin takipçilerinin yorumlarını alalım..
"Evet beklenen akşam geldi nihayet....Kollamam müthiş bir bölümle başladı...

Öncelikle şu jenerik hoşuma gitti.Gitti ama eskiyi özledim birden nedense..O başlarkenki eski müziği..Eskiye dair hiç bişey kalmamamış..Fakat yinede güzel şu erkenkondu yazısı felan...Daha da derine inilmiş...Heyecanlı bir bölümdü..Ancak işler dahada arapsaçına döndü..

Ya ben pek anlayamadım şimdi bu Sabit iyimi kötümü...Ayrca bu yiğit neden bu kadar saflaştı.Babasının erkenkonduyu kuran kişi olduğunu bile bile ve bu örgütün ülkeyi mafetmek adına kurulmuş bir yapılanma olduğunu bile bile nasıl böyle birşeyi kabul eder aklım almıyor..Yiğit bu kadar saf biri olamaz...İnanamıyorum...Aslında biraz o da yaptıklarının yanlış olduğunu farkında..Ama şüpheler onu itikliyor bazı yerlere...

Necip amir sanki biraz 2.plana atılmış gibi geldi bana..Onu evet gördük ama eskisi igbi değildi...Diğerlerini zaten çok kısa bi süre gördük....Ama daha ilk bölüm ve ben bu sezon isteklerimizin yapılacağını düşünüyorum..Çünkü bir yaz boyunca yazdık.Necip amirin ben gerçekten görevine son verildiğini sanmıştım.Ama bize sadece o kısmı gösterilmiş..Makamının dahada yükseldiğini söyleyince öyle bir sevindimki...

Ama şu konuda beni üzdü...Yiğit,Memduh ve Necip üçlüsünün bozulması....Tamamen birbirlerine düşman gibi oldular ya.Bu çok kötÜ..Öyle izlerken içim fena oldu ...

Bu arada Ferruh'un dediği bişey beni çok etkiledi..Yiğit tam onu vuracakken sen beni vurursan aynı olucaz ne farkımız kalıcak..Gerçi Ferruh bunu ona öldürmemesi için söyledi ama olsun doğru bi sözdü doğru kişinin ağzından çıkmasada...Yiğit çok fenaydı delirmişti yine..Ama çok özlemişim... Onun o delidolu hallerini...Hele fatih bebeğe yemek yedirmeye çalışırken..Ben öldü zannetmiştim ama ölmemiş çok şükür hiç kimse...

Dizimizin versiyonu biraz daha değişmiş...Şu sabit benim çok aklımı karıştırdı..Kimdir nedir necidir..?Bunları sanırım ilerde görücez..Verilen mesajlar ve replikler her zmaanki gibi müthişti..Şu 2011 olayı gerçkten çok iyiydi..

Eveeet efendim gelelim şu melike yiğit olayına..Zaten başındada denmişti bu aşk şiddetlenecek diye..Ama ben bu kadar erken beklemiyordum açıkçası..Ama elimde değil gerçkten sinir oluyorum...Lütfen ekipten biri okuyorsa kızmasın bana inanın elimde değil yani..Melikenin o konuşmalarını duyunca görünce deli oluyorum..Şu iki yüzlü tavırları beni çileden çıkarıyor..Hele birde evlenecekler ya..Of bu Yiğitin iyice ateş bacayı sardı gibi..Ama olsun bir musibet bin nasihattan iyidir..Yani arıtk Yiğite diyecek bişey bulamıyorum...Artık olmasa desekte olcaka bu iş belli yani..Ama kenidimi rahat hissetmem için,, kızgınlığımı belirtmem için yazmak zorundayım Neyse ben bu konuyu kapatayım en iyisi...

Ben ilk başta alsında şu pikeasın babasını dedesini tanıtması olayına inanmamıştım..Ama kesin konuşuyor ve ayrıca doğru olduğunu söylüyor diğer büyükleriniede..Bilmiyorum işler çok karışık igib arapsaçına döndü herşey...

Ama haftayaki bölüm çok heyecanlı..Amirime bişeyim oluyo yoksa ya. melike niye öyle ağlıyodu...İlk aklıma gelen kişi Yiğit oldu ama dedim belki babasına falan bişey olmuştu ki inşALLAH olmuştur...Kollama şimdi başlıyor...Bu arada Melike Yiğti mesleesinden falan gürselle mesutu unuttum..valla öldüklerine çok sevinmedim..çünkü mesutun piskopatlığı flaan diziye ayrı bi renk katıyodu..aslında üzüldüm yani açıkçası..neyse ecel işte..

Haftayaki bölümü heyecanla bekliyorum...En ufak emeği geçen herkese çok çok teşekkür ediyorum...Herkeseten ALLAH razı olsun... "


"Eveeet yeni sezon başladı
Hayırlı uğurlu olsun herkese..

Dün akşam eli mahkum gitmek zorunda olduğum bir yer vardı o yüzden bu sabah 06.30-07.00 sularında izlemeye başladım ve çok şükür dizimizin ilk bölümünü izleyebildim..

Jeneriği görünce şaşırdım doğrusu, ne de olsa iki sezondur alışmışız eskisine..
Bu hali de gayet güzel olmuş ama eskisinin ayrı bir yeri vardı..

Yine bombadan kurtuluş sahnesi yoktu -ki herkesin kurtulacağı az çok belliydi-..
Gerçi tahminler Fatih üzerinde yoğunlaşmıştı ama böylesi daha iyi olmuş..

Mesut ve Gürsel artık yok ama Ferruh için durum biraz karışık.. Polisin eline geçmedikçe ve hapse girmedikçe görmeye devam edeceğiz gibi.. Polisin eline geçmese bile herşeyi itiraf ettiği o kasetin emniyete verilmesi gerekir.. Zira yiğitle ilgili de bir itiraf var o kayıtta..

Bu arada Yiğit Pikeasın teklifini kabul etti etmesine ama.. Bilemiyorum artık Yiğiti tamamen gözden çıkarmamız gerekiyor galiba.. Acı ama gerçek... Tekrar polisliğe döner mi dönmez mi tahminde bulunmak çok zor.. Melike, Yiğitin teklifi kabul etmesi halinde Yiğitle ilgili görevinin biteceğini söylüyordu ben bir an çok sevindim ve zira sırf bu sebepten o teklifi kabul etmesini istedim.Tabiki de her zaman Yiğitin bu yoldan vazgeçmesinden yanayım.. Gerçi teklifi kabul etti de ne oldu ? oldukça saçma bir şart getirdi sayın Pikeas :arrow: evlenme şartı ..Şu an Yiğit Melikeyle sadece görev (!) icabı evlenmek istese de bu işin sonu hiç iyi görünmüyor.......

Ve Yiğitle Pikeasın konuşması esnasında geçen o cümle "..sıfırıncı katta bomba neden patlamadı1 sn kala ? Çünkü seni izliyorduk en başından beri.." Evet, tamam herşey Yiğiti kendilerine çekmek için bir oyundu anladık ama şunu söylemeden geçemeyeceğim bu sadece benim görüşüm, bu mesele iyi bağlanamadı.. Halime'nin ölümü eğer bu planın bir parçasıysa ki öyle söyleniyor, o sahne daha doğrusu Halime'nin öldürülmesi meselesi daha farklı olabilirdi. Yani ben senaryonun daha sonradan şekillendiği görüşündeyim... Bu arada en azında o bombayla ilgili de bir bilgi sahibiyiz artık....

Son sahne ve Necip amir.. Bir şey olmayacağını biliyoruz o yüzden endişelenmeye gerek yok.. Zira onun artık b
amabaşka bir görevi var .Yapacak çok işi var Necip amirimizin.. "


Samanyolufanlari.com üyelerinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder