10 Ekim 2009 Cumartesi

DÖRDÜNCÜ OSMAN İLK BÖLÜMÜNDEN BEĞENİ TOPLADI...




















Geçtiğimiz salı saat 19.40'ta Samanyolu ekranlarında olan Dördüncü Osman izleyicilerin beğenisini topladı.
Tv hastası Mesut YAR ilgisini çeken Dördüncü Osman hakkında şöyle dedi;"Yanlış hatırlamıyorsam 1,5 yıllık bir çalışmanın meyvesiydi 4.Osman.Fakat Münevver Karabulut cinayetiyle hayatımıza girdi önceki akşam..Benim bir önceki meraklı halimle kanalları şaşırdığım dizi STV'nin malıymış meğer.Kanalın diğer dizileriyle ışık,müzik ve çekim açılarıyla bütünlük içinde yürüdü yolunda...
Kendi adıma eğlenceli buldum.Ama ne bileyim fragmanıyla,jeneriğiyle daha iddialı bir şeyler bekliyordum.Reha Özcan'ın canlandırdığı Osman karakterinden,bizim Son Osmanlı Kenan İmirzalıoğlu ağırlığı bekliyordum açıkçası.Ama dizinin komedi ağırlıklı olmasından kaynaklanan bir hafiflik vardı Osman amirde...
Birbirini çokta anlamayan iki polis memurunun ortaklığından doğan durum komedisi üzerine yoğunlaştı.
Osman,Osmanlıca konuştuğu için elde bir lugat şarttı.Yıldırım ise genç bir polis memuru için fazla yapmacıktı.Bunlar elbette düzelebilir işler.Bir de mizah anlayışı böyle devam ederse dizi kendi bombasını patlatır.
Mesela iki polis konuşuyor;Biri "Cinayet mi?"diye soruyor,öbürü evet minvalinde yanıtlıyor.Beriki biraz saçmalayıp "katil kim?"diye sorunca;yanıt yapışıveriyor"İstanbul'da yaşayan 15 milyondan biri".
Evet,sanki dizi tutacak gibi."


Samanyolufanlari.com üyelerinden yorumlar..

"Yolu acik olsun 4. Osman'in..

Genelde guzel bir intiba birakti fakirde. Cok begendim. Ilk bolum hikayesini cok sevdim, su siralar gundemde olan sey.. Mantik hatasi hic goremedim insAllah hic gormeyiz...

Gayet hos bir dizi olmus. Hem oyuncularin performansi hem muzikleri hem diger etkileri.

Mekanlari cok harikulade, Polis binasi villa gibi.. 8O

Bu dizinin bir sey cok sevdim, oda Osmanlica konusmasi ve sevdirilmesi. Yani tarihimizi cok guzel yansittilar bence.
Su soz cok hosuma gidiyor: "Tarihini bilmeyen gelecegini bilemez.."

velhasili sevdim diziyi, severek izlicem.."


"Diziyi çok beğendim.Emeği geçen herkese oyuncularımıza teşekkür.Başarılarının devamını dilerim.
Anlamasını bilene,pek çok mesaj veren bir dizi,bunu komediyle karışık yapmaları çok hoşuma gitti.
Bu tür bir diziye ihtiyacımız vardı. Stv'de ilk kez kasılmadan izlediğim bir dizi ,4. osman..
Osmanlıca sözlere gelince her kelimesini tercüme edecek değiller.Hazıra alışmayın alın sözlükleri araştırın anlamlarını bulun.Bu şekilde daha kolay öğreniriz demi :wink: 4. Osman ayrıca eğitici bir dizi olmuş.Tebrikler."


Her salı 19.40'ta Samanyolu Ekranlarında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder