23 Eylül 2009 Çarşamba

Mesut YAR'dan "Kollama" ve "Aile Mahkemesi" açılımı..!!



Samanyolu Tv'nin yapımı olan "Kollama"
hakkında 03.09.2009 tarihinde "Meyve Açılımı" adlı başlıkla yazı yazan Mesut YAR,bugünler de ise yine Samanyolu Tv yapımı olan "Aile Mahkemesi" hakkında yazı yazdı.
"Aile Mahkemes"i programı ve Hakimi ile ilgili;
Boşanmak istemiyorum'un devamı olduğunu ve bu tip programların ancak Samanyolu TV'de tuttuğunu Kanal D'nin yaptığı ceza mahkemesinin tutmadığını yazıyor.

"Kollama" hakkında ise şöyle yazmıştı;
"Kollama STV ekranlarında uzun süredir devam eden bir dizi.Kim kimi kolluyor karıştırdım.Ama tarafların birbiriyle diyalogları çok yaratıcı..Mesela hapishanedeki hasmına gözdağı vermek için ayva ikram ediyor adam.Ayvayı alan beriki "Yemesini bilene buda nimet"diye dişliyor ayvayı.Ayvacı bozuluyor işe."Bilseydim armut getirirdim"diye ekliyor ardından.Meyve düşkünü kibarca reddediyor;"Onu senin gibiler sever"...
Düşünüyorum da,ülkemizde hazır açılımlar popülerken,tehdit mevzularında da yeni bir açılım olabilir bu; meyve açılımı..
Artık düşmanınıza ayva mı yedirirsiniz,armut mu ona siz karar verin.
Belki muzu siz yiyip,kabugunu ayak altında tutarsınız.Üstüne basar,ayağı kayar ve kafasını kırar hasmınız..
Hem karnınız doyar,hem hırsınız körelir ne dersiniz ?"

Samanyolufanlari.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder